Jaki traktor 90 KM ??

Panowie mam dylemat, który ciągnik wybrać
New holland T5050
http://agriculture.newholland.com/polan ... rsion.aspx
Case JXU95
http://www.urson.pl/ciagniki_case,2,2,0.html
MF 5435
http://www.korbanek.pl/spolka/pl/massey ... _5400.html
Trktory z klimą, pneumatycznym siedzeniem, ehr, skrzynią 24x24 casenh i 16x16 MF.
Cena netto ok
NH 130
case 140
MF 150
Biorę na różnicowanie.
Jeśli ktoś ma doświadczenie w tych traktorach lub może mi coś powiedzieć i zasugerować, będę wdzięczny.
Martinus (ur ok 1790r) -> Mateusz -> Wawrzyn -> Wojciech -> Jan -> Zdzisław -> No i ja w linii prostej
Spptch@wp.pl
Lukas a ja powiem ze deutz !!!
Lukas na ilu ha ma pracować ciągnik i czy to ma być ciągnik pomocniczy czy główny?
Napewno pomocniczy !! przy wyborze marki chyba nie ma to wiekszego znaczenia , oczywiscie lepiej jak ciagnik jest ciezki ( john deer) ale co to za problem dociazyc maszyne w dzisiejszych czasach ????

pomocniczy, odpada jelonek bo M to chiński szajs a R za droga, a DF mi się nie podoba
Martinus (ur ok 1790r) -> Mateusz -> Wawrzyn -> Wojciech -> Jan -> Zdzisław -> No i ja w linii prostej
Spptch@wp.pl
Na agrofoto.pl jest porównanie ciągników i ich wady i zalety..
Jestem dyspozytorem własnych torów.....
MF jest masywny nie wierzcie w te bajki, że w folderze pisze 3900 kg, normalnie ponad 4400kg, jeśli planujesz ładowacz to MF wygrywa, idealne rozwiązanie do ładowacza (ścięta maska i luk visio)
Lukas jak ci deutz sie nie podoba to same albo lambo D
Claas tez ma jakies nowe serie , wyglada to dosc konkretnie
Ja mam MF 5455 dyna 4 z ładowaczem Q45 już ponad 2 lata i jestem z niego więcej niż zadowolony.
Zalety:
Widoczność do ładowacza rewelacyjna, wszystkie biegi zmienia się bez sprzęgła i bez odrywania rąk od kierownicy, w czasie jazdy skrzynia na bierząco automatycznie dopasowuje przełożenia dyna shift do aktualnej szybkości, podnośnik 6t udźwigu, łatwy w obsłudze i precyzyjny EHR, możliwość regulacji "ostrości" działania rewersu, dość masywna konstrukcja całego ciągnika, duży uciąg, wygodna i przestronna kabina z doskonała widocznością w każdą strone, wygodna pozycja za kierownicą i wchodzenie do kabiny.
Wady:
Trochę niedopracowane nawiewy w kabinie, dużo powietrza z tyłu a za mało na przednią szybę (pewnie to trochę wynika z tego że mam dach z lukiem visio o zwiększonej widocznosci i brakowało im miejsca na pożadne kanały. Przydała by się też nagrzewnica na nogi (jest tylko w dachu) i zimą trzeba ciepłe buty.
Zimą jak temperatura spada poniżej -8 bodajże stopni nie daje sie przełączać przełożeń dyna shift (skrzynia jest blokowana na B) i pozatym szarpie sprzęgło i rewers, jak traktor pochodzi 10-15 minut wszystko działa jak trzeba.
Jeśli ktoś zamierza często pracowac zimą to nie powinien wybierać tez pompy hydraulicznej tłoczkowej (do 120l/min) bo użyta przy niedostatecznie nierozgrzanym oleju najczesciej ulega zniszczeniu (koszt ok. 2000) a do ładowacza spokojnie wystarcza zembata pompa 60l/min z która niema takich problemów.
Wadą jest tez fatalna obsługa ze strony korbanków...
I nie polecam silników Perkinsa (drogie części i brak tańszych zamiennków), silniki Sizu diesel są moim zdaniem lepsze.
Nawigacja rolnicza RTK w niskiej cenie, dostępna dla każdego.
tel 606832207

Jechałem MF5435 rewelka, tylko boę się czy po 5 latach tą dyna4 coś nie trafi bo koszty będą wtedy potężne
Martinus (ur ok 1790r) -> Mateusz -> Wawrzyn -> Wojciech -> Jan -> Zdzisław -> No i ja w linii prostej
Spptch@wp.pl
Lukas skrzynie dynax to nie jest jakiś nowy wynalazek, są produkowane od lat i chodzą po 10000mth bez żadnego remontu, jedyne co się w nich może zużyć to tarcze sprzęgieł hydraulicznych, koszt wymiany to ok. 3000 na 1 bieg dyna shift. Weź jeszcze pod uwagę że w serii 54xx montują silniki do bodajże 170hp więc jak kupisz z 90hp silnikiem to ta skrzynia będzie pracowała na pół gwizdka praktycznie.
W MF -ach skrzynie sa praktycznie bezawaryjne, jeśli coś siądzie to najpewniej przedni most (jeśli traktor będzie dużo pracowała z ładowaczem)
i układ paliwowy (z powodu jakości paliwa na naszych stacjach) dlatego jak już wcześniej napisałem lepiej wybrać silnik Sizu CR który ma pompę i wtryski Denso i można wrazie czego zregenerować to w każdym warsztacie za niewielkie pieniądze, a w perkinsie montują pompę CAT która nie jest przewidziana do regeneracji i brak do niej czesci, a koszt wymniany ok 8 tyś zł, to samo wtryski (koszt wymniany pompy i wtrysków to ok. 20000zł) Ewentualnie jeśli perkins do bez CR (tylko nie wiem czy jeszcze robią na mechanicznych układach wtryskowych).
Nawigacja rolnicza RTK w niskiej cenie, dostępna dla każdego.
tel 606832207
ja co prawda mam mf 3635 z turem stoll, silnik sisu według mnie ma niższą kulturę pracy bardziej kopci i ma większy apetyt .
mi się podoba ten nowy 5450, ma być dostępny od października ,
serwis to zależy od rejonu w którym mieszkasz do mnie przyjeżdżali ze sannik ,straszne barany ,ja na twoim miejscu kupiłbym MF

5425 netto 159tys
1. Ciagnik rolniczy Massey Ferguson 5425
W następującej specyfikacji:
- moc homologacyjna 92,5KM
- moc max. 86 KM przy 2000 obr/min.,
- silnik Perkins, 4-cyl., turbo-intercooler, Tier 3,
- skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,
- ogrzewanie kabiny, klimatyzacja,
- luk dachowy,
- sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych,
- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, fotel dla pasażera,
- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,
- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,
- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne,
- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych (dolna belka),
- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych (bolec),
- ogumienie przód 380/85 R24,
- ogumienie tył 460/85 R34,
- błotniki przednie,
- błotniki tylne 2 m, z przedłużeniami,
- tylny TUZ - udźwig 5 000 kg, kat.II,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- tylny W.O.M - 540/540E/1000/1000E obr./min,
- 3 pary wyj. hydraulicznych,
- oświetlenie robocze przednie (2 pary) i tylne (1 para), montowane w dachu,
- oświetlenie na słupkach kabiny - 1 para,
- światło ostrzegawcze "kogut ",
- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,
- instrukcja obsługi w języku polskim,
- wąż z końcówkami do pompowania kół,
- kpl. narzędzi,
- radio CD,
- obciążniki przednie demontowane 610 kg ( 10 x 55 kg, 1 x 60 kg z zaczepem ),
- instalacja pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,
okres gwarancji 12 miesięcy
świadczymy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Martinus (ur ok 1790r) -> Mateusz -> Wawrzyn -> Wojciech -> Jan -> Zdzisław -> No i ja w linii prostej
Spptch@wp.pl
witam , poszukuję zetora 7745 lub coś podobnego na wlasne potrzeby chętnie z usterką. pozdrawiam.
z używanych koło 90 KM to polecam Massey Ferguson 6150 A. Traktor rewelacja
aa co sądzicie o NH td5040?
- 11 Fora
- 2,099 Tematy
- 129.8 K Posty
- 0 Online
- 5,387 Członkowie